website templates



Chcąc ułatwić naszą współpracę proszę zapoznać się z poniższymi informacjami:

1. W projekcie proszę zwrócić szczególną uwagę na tekst ,
w przypadku akceptacji plików prosimy o dokładne sprawdzenie czy wszystko na projekcie się zgadza.
Akceptacja pliku jest zgodą na druk.

2. Preferowane pliki do druku to pliki zamknięte PDF,TIFF , z plików otwartych docx,xls,cad itp.
drukujemy na odpowiedzialność klienta po uprzednim potwierdzeniu drogą mailową.

3. drukarnia PWP nie ponosi odpowiedzialności za ton kolorów jeżeli klient nie dostarczy pliku z wzorem kolorystycznym.

4. Ostateczny czas realizacji potwierdzamy po otrzymaniu od klienta:
- akceptacji projektów
- akceptacji terminu realizacji

5. Proszę pamiętać, że termin realizacji liczony jest od dnia akceptacji projektu.

6. indywidualne wyceny są ważne przez 7 dni roboczych.

7. wszystkie akceptacje oraz potwierdzenia przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą mailową.

8. pliki przesłane przez klientów w celu wydruku nie są archiwizowane.

9. Przy realizacji zamówień dostarczonych i wysłanych drogą mailową których kwota przekracza 200zł pobieramy zaliczkę 20%

10. pierwsze trzy zamówienia przy nawiązywaniu współpracy są płatne kartą lub gotówką


PWP Drukarnia Cyfrowa Waldemar Bawoli
Zamiany 10/52
02-786 Warszawa
Nip: 951-139-94-85
Konto bankowe:
Ing Nationale-Nederlanden
57 1050 1025 1000 0092 6319 7296